Oförlåtligt...

Jag kan inte förstå hur en människa man älskar så himla mycket kan förstöra en sån här sak medvetet.
Du visste hur mycket det betydde för mig och ändå har du förstört det.
Är obotligt ledarn nu och känner för att begrava mig..
Men de är väl bara att dra på ett leende på läpparna och ignorera det du nyss förstört.
Trots att det enbart finns en sån här chans någonsin men du tror att det blir bra om vi gör på ett annat sätt.
Men nej jag skulle inte tro det.
Vi ska nämligen på bio med Bella & Robin ikväll så jag får inte sura ihop än tyvärr.
Vi får se om hemligheten avslöjas idag eller inte, ni får vänta med spänning.
Fast just nu har jag god lust att skita i vi ska berätta för våra föräldrar först utan lägga upp en status på Facebook.
Då kanske Kim skulle fatta hur jag känner mig nu.
Ne nu ska jag deppa innan de är dags att klä på mig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0