Nu är någon trött

Nu ska vi strax läsa bok så fort Viola ätit färdigt.
Innan det åt William kvällsmål och innan det myste vi och såg på Nalle Puh.
Vi har haft det väldigt mysigt idag och har varit ute i stort sett hela dagen.
Dock är han inne i någon slags "jag låtsas att jag inte hör vad du säger mamma"-fas och det är mindre roligt.
Han har själv bett om kvällsmål och sagt att han är trött och vill lägga sig.
Idag "måste" han somna snabbt för klockan nio är det Desperate Housewives.
Men först ska jag läsa fyra böcker för det har jag lovat.
Kim är på fotbollen och kommer sova för men det gör oss ingenting.
Då har jag mer tid att kolla på saker som passar till vår hemlighet.
Nu ska här läsas, tjing!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0