Mot Skansen!

Nu är vi på väg till Kims föräldrar för att hämta upp Bella som ville följa med oss.
Först tänkte vi åka själva med sedan föreslog Kim att vi kunde fråga våra familjer.
Mamma orkade inte för hon har sovit och pappa hann jag inte fråga för då hade Bella redan sagt att hon ville med.
Kims föräldrar kunde inte för de skulle vår städa och göra fint i trädgården.
Så fet känns lite taskigt att jag inte hann fråga pappa men det går inte att han följer med för då blir William helt knäpp..
Sedan ska vi hem till svärföräldrarna efter att vi varit på Skansen.
Så jag tänkte att pappa och vi kunde åka till Skansen eller kanske Gröna Lund nästa fredag/helg om det är bra väder.
Det ska bli super roligt att gå på Skansen för första gången med hela familjen!
Vi låg för den delen och pratade jätte länge igår om allt möjligt så nu känns allt strålande igen.
Det var för den delen Kims förslag att vi kunde gå på Skansen idag.
William är tok uppspelt och vill så gärna gå in på Lill Skansen också.
Nu ska jag handla så att vi har något att fika på senare idag.
Vad ska ni göra idag?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0