Mot Farsta och sedan öppna förskolan

Nu är jag och min skrutt på väg till Farsta för att hämta en sak.
Ska även passa på att säga hej till Malin en snabbis eftersom hon bor där.
Sedan ska vi in till öppna förskolan och vara där en stund.
Hoppas de är några där idag med tanke på att det är första hjälpen kurs ikväll som de flesta ska gå på.
Jag fick reda på det i måndags och det är tyvärr fullt men jag har redan gått det där när jag fick William plus att vi hade HRL i gymnasiet.
Så jag känner ändå att jag har lite kött på benen.
Däremot så har jag anmält Kim ifall någon lämnar återbud för han har inte gått någon sån kurs och den är ju gratis.
Så det vore tur för oss om någon skulle få förhinder för jag vill att han ska kunna det med tanke på att han ska vara hemma i ett halvår.
Imorgon ska William vara hemma eftersom jag fyller år och då ska vi också till öppna förskolan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0