Mamma och barnmys

Nu är vi inne på en ny Nalle Puh film och till middagen såg vi på den vanliga Nalle Puh filmen som har spelats konstant hrä hemma i någon månad.
Kan nog snart replikerna utantill haha.
William ville ha grillad korv till middag så han fick det och jag grillade två hamburgare åt mig som låg i frysen.
Nu äter vi efterrätt och båda barnen är tysta och lugna.
Pysen har fått vaniljglass, banan & chokladsås och jag äte rupp hans chokladpudding som han inte hann smaka igår och inte ville ha idag.
När filmen är slut blir det bokstund i sängen innan William ska sova.
Viola tycker om när vi läser bok så jag hoppas att hon är tyst då så att William slipper somna själv i värsta fall eller behöva bli störd i vårt mys, för ibland har de hänt att hon varit helt otröstligt och att när jag gått omkring med henne så har han hunnit somna.
Men än så länge är kottarna på bra humör så jag tycker bara det är mysigt att vara själv ikväll och speciellt eftersom han var borta förra helgen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0