Lista på alla presenter

Tänkte att det kunde var akul för er att veta vad jag fick i present när jag fyllde år så jag gör en liten lista helt enkelt :)
Tusen tack för alla fina presenter!
  • Hemmabiosystem
  • Yogamatta & tillhörande CD
  • Presentkort på Bik Bok
  • Örhängen
  • Muffinsformar
  • Busskorts ficka (en sådan att ha busskortet i med Lilla My på)
  • Nagellack
  • Strumpor
  • Stekpanna
  • Bakform + recept
  • Kökshandduk
  • Liten kopp + mini träsked
  • Pengar
  • Mat (så som makaroner, tacobröd m.m)
  • Te silar
  • Läppglans
  • Picknick filt

Postat av: Anneli

antar att dina nära och kära tycker du lagar god mat ^^ ser gott ut det du lägger ut här iaf! ja har också en sån busskortsficka fast med muminhuset på ena sidan och alla mumintrollen på andra fast den håller på å gå sönder och jag vet inte vart man skaffar en ny :(

2012-05-14 @ 16:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0