Kvällen smög sig på oss

Nu är vi på väg hem efter en lång dag i det fina vädret.
Tyvärr har William varit lite halv jobbig och lyssnat dåligt, gjort saker han inte får och gnällt när han fått ett nej.
Ungen har verkligen en stark vilja och är envis dom bara den!
Men han har också varit snäll, gullig och sagt roliga saker emellan allt tjat.
Han vattnade blommorna, buskarna och gräsmattan och hade en pensel som han målade vatten med.
Alltså han doppade den i vatten och målade sedan på en kruka och på brädorna.
Sedan klippte han även gräsmattan med Gert och åt upp middagen förutom lite ris samt åt bra med kvällsmål.
Han ser lite trött ut så chansen finns att han somnar i bilen på vägen hem men vi får se.
Överlag så har jag haft en väldigt trevlig morsdag med min fina familj.
Jag har dock inte träffat mamma något men hon är inte så mycket för såna här dagar.
Men jag tänkte försöka träffa henne imorgon efter öppna förskolan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0