Ja må hon leva ja må hon leva!


Jaha ja så nu är man äntligen tjugo år och får äntligen den riktiga "vuxen stämpeln", för att ha två barn sedan innan är ju vuxet men fortfarande så var jag tonåring då.
Nu är det dags att skaffa mig lite fler vuxen poäng genom att börja arbeta och få min första lön.
Egen lön bidrar med att kunna köpa mig en egen bil utan att behöva få hjälp av pappa som sist så jag kommer vilja köpa en bil någon dag bara för att oavsett om den behövs eller inte, sedan kommer jag kunna ta lån och det längtar jag mest efter.
Att räknas som vuxen i bankens ögon och kunna ta ett lån så att vi kan köpa hus!
Men det som ligger mig närmast till hand är ju att kunna gå till systembolaget och köpa min egna alkohol, inte för att jag drick nu när jag ammar men ändå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0