I'm a mess today

Usch jag mår långt ifrån bra idag fast jag inte drack så mycket igår.
Men de blir nog såhär när man inte druckit alkohol på över 1år och ärligt talat så är jag inte alls sugen på att dricka nå mer.
På ett bra tag ,för cola och vatten med is är både gott och man mår inte kasst dagen efter.
Kim retas lite med mig idag och det är fullt förståeligt.
Jag skulle helst vilja ligga i sängen och bli servad hela dagen men det går inte när man har barn.
Jag somnade direkt efter att jag kom hem och hade pumpat ur!
Var hemma runt halv fyra så ni kan ju förstå att jag är helt slut idag.
Nu vet jag hur Kim kände sig när han var ute sist förutom att han inte mådde illa.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0