God morgon!

Inatt drömde William mardrömmar om myror den stackaren, han fick för sig att det var en längs insidan på hans säng.
Grät, skrek och var helt förstörd och det tog Kim säkert tjugo minuter att få honom att bli lugn och lägga sig igen.
Men då sov han också på utsidan för det såg jag imorse.
Vi kom till dagis halv tio eftersom han sov så länge och jag ville inte stressa.
Fick risgrynsgröt till frukost och sedan gav vi oss av.
Lämningen vart lite knäpp för han klarar inte av att komma sist när de andra redan håller på med något.
Men nu är det nog bra.
Jag skippar yogan idag för jag är lite sen och sedan kan jag yoga hemma nu.
Så jag är på väg till butiken där telefonen är köpt och ska kolla hur det går att lösa problemet.
Om de antingen kan laga telefonen eller om jag får en ny fast då skulle jag tro att jag får betala lite..
Efter jag är färdig där så ska jag möta Ebba och gå till öppna förskolan.
Ska prata om hur vi ska göra på fredag när jag ska fira mina 20 år.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0