Frågor till er läsare och mig!

Har tänkt lite på att det vore kul att veta lite mer om er läsare så därför tänkte jag ställa några frågor till er.
Svara enbart om ni vill! :)

Ålder, namn/smeknamn och vart ni bor?
Hur ni hittade min blogg?
Har ni egen blogg, om ni har så länka gärna.
Ni som har blogg vad handlar den om?
Vad tycker ni om bloggen?
Varför läser du min blogg och skulle du rekommendera den?
Har du barn, om du har så hur många och ålder på dem?

Sedan är ni hemskt välkomna att ställa frågor till mig, ös på bara! :)
Något ni vill veta specifikt om vår vardag eller mig?
Eller om ni kanske vill veta vad jag tycker om något ämne ex politikeller samhällsfrågor?


Postat av: Anneli

hejhej! Jag heter Anneli är 23 år och bor i gbg. Vi snackade ju först på blimamma.se sen på facebook. Det är bra att du länkar din blogg dit, annars skulle jag nog inte läsa lika ofta för ja glömmer så lätt. Nu läser ja nästan varje inlägg för det är ju trevligt att läsa om hur nån annan har det så man får inspiration till vad man själv vill göra. Har en dotter Zoe 4 mån. Skulle kunna rekommendera din blogg :) Jag funderar mycket på genuspedagogik, hur tänker du med kläder och leksaker till dina barn med utgångspunkt i genus? Zoe har massa olika leksaker, både "bilar" och "dockor" det är inte så svårt, jag tycker det är svårare med kläder. Jag tycker Zoe är så fin i svart och blått men tål inte riktigt att höra från andra att hon ser ut som en liten pojk :( hon är ju fin i flickkläder också såklart men ja gillar svart och blått oavsett om hennes kläder hängt på pojkavdelningen eller flickavdelningen i affären. Har du nånsin fått nån kommentar om att din son skulle se ut som en tjej eller att din dotter skulle se ut som en kille? Har du nåt tips på hur jag ska ta såna kommentarer bättre? Ha en trevlig kväll!

2012-05-09 @ 16:35:20
Postat av: Therese mamma till Alicia och Tindra

Hej!

Jag heter Therese och brukar kallas för Tessan. Jag, sambon och våra två tjejer bor i Fagersjö i Farsta. Jag hittade din blogg via sidan "unga mödrar" på Facebook (där alla kunde skriva i sina bloggadresser) :)

Ja jag har en egen blogg som heter: www.youremyangel.blogg.se

Min blogg handlar om vår vardag, bröllopsplanering, trotsåldern och mycket annat smått och gott :P



Jag tycker om din blogg och jag har på nåt sätt fastnat för den. Vet inte varför! Du skriver på ett sätt som får mig att gilla den. Kan inte riktigt sätta ord på det :) Absolut att jag skulle rekomendera den till andra! Utan tvekan..



Som du säkert redan vet så har jag två tjejer. Alicia är 2 år och 8 månader och Tindra är 3 månader. :)

Hoppas du blev nöjd med svaren på dina frågor!

Kika gärna in på min blogg om du har lust.



Ha en jätte bra dag!

Kram / Therese

2012-05-09 @ 16:37:44
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Josefin-21år, fru & mamma till två

Hej! Josefin, 21 år och bor i Vasa i Finland.

Halkade in här via blimamma-

http://junimamma.blogspot.com är min bloggadress

Där skriver jag om min vardag som ung tvåbarnsmamma.

Jag har just halkat in här så jag har inte så stor uppfattning om bloggen din ännu men jag ska kika vidare;)

Jag har två barn. Theodor som är 23 månader och Wilma som snart blir 3 månader.

2012-05-09 @ 21:41:57
URL: http://junimamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0