Första dagen som 20åring! :)

Imorse blev jag väckt av mina älskade som sjöng "ja må hon leva" och serverade mig frukost på sängen.
Av William fick jag ett örngott som det står "ingen är som du Mamma" på och av Kim en middag ute på restaurang.
Vi har faktiskt aldrig ätit på restaurang och han vet att jag har velat göra det med honom ganska länge.
Vill ju ha det lite som på en film där han friar när vi äter efterrätt men vi får väl se hur det blir med det.
Får se till att ha vattenfast mascara utifall att haha.
Men när det blir är inte bestämt än för vi ska kolla med våra familjer när de kan passa varsitt barn först.
Har haft en strålande dag och är fortfarande på toppen humör även fast jag är jätte trött.
Inget besök på bolaget som de flesta 20åringar säkert gör samma dag men har inget behov av det.
Öl har vi ett flak av och vin finns i kylskåpet men dricker ändå inte och jag föredrar just nu cider.
Behövde dessutom inte laga middag idag utan det fixade Kim så jag har verkligen blivit lite lagom bortskämd idag!
Nu är det snart dags för sängen och lite mys innan vi ska sova, jag vill ha lite massage hihi.
God natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0