Fartfylld tisdag

Imorgon ska William vara hemma med oss för de har inte fått tillräckligt med vikarier på dagis imorgon, det finns endast en vikarie.
Hans ena fröken skickade sms till alla föräldrar och frågade om någon hade möjlighet att ha sitt barn hemma och det har jag ju verkligen.
Så imorgon blir det mys med båda barnen och jag som egentligen skulle tränat med Ebba.
Vi får se ifall vi lyckas klämma in en promenad eller något ändå.
För halv två ska jag förmodligen på ett möte och sedan halv tre är arbetsintervjun.
Snälla mamma ställer upp och har barnen undertiden så att jag slipper tänka på det.
Imorgon är det även derby i fotbollen så då ska Kim och svärfar på matchen vilket innebär att jag är själv med barnen imorgon också.
Idag var det nämligen fotboll för Kim så då var jag själv till åtta men han kom hem efter jobbet och åt middag med oss.
Ska även försöka klämma in ett snabbt besök till Farsta imorgon men hinner jag inte det så får det blir på onsdag men jag vill hemsk gärna hämta en sak där.
Eftersom William är ensam med mig imorgon så får han vara med och bestämma lunch & middag.
Men jag tror att det får bli fiskbullar och potatis till lunch och lax pasta eller kyckling till middag, är så glad över att jag har en matglad pojke som äter i stort sett allt som vi lagar.
Hoppas på fint väder imorgon också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0