Efter Skansen och innan utgången

Det här är nog ännu roligare än föregående inlägg haha.
Klockan var redan ganska mycket när vi gick från Skansen så vi hade väl halv bråttom redan då.
I alla fall så var vi tvungna att köpa smink för Melissa behövde nytt och jag ville ha ny ögonskugga.
Men det är ju inte gjort på fem minuter direkt så det tog ganska lång tid innan vi var klara.
Sedan kollade jag lite snabbt på skor men hittade inga sköna och snygga för ett vettigt pris.
Så då gick vi till Systembolaget men det var sån otroligt lång kö!
Den vägrade vi stå i så vi åkte till Gullmarsplan och vid det lagret så var vi väldigt sena, fem var nog klockan o jag hade innan ring Kim.
För att fråga om han kunde köpa åt mig eftersom han var i Farsta men han hade åkt därifrån.
Därför fick jag göra mitt debut köp där i fredags.
Fast Viola var gnällig då igen så med henne på armen och William uttråkad fick jag försöka att skynda mig.
Jag var hela tiden rädd för att han skulle slå sönder något men det gick bra.
Jag blev leggad och det var jag glad över samtidigt som jag tyckte det var konstigt att han valde ut en stressad två barns mamma.
Men men sedan var det bara att skynda oss hem bäst de gick och jag har för mig att klockan var halv sex när vi satt på tunnelbanan och tio över sex när vi var hemma.
Kim hade gjort färdigt allt till tacosen förutom gurkan som vi köpte.
Åt en portion sedan passade jag på att städa medan William satt och åt.
När jag var så gott som färdig satte jag mig och åt en portion till & sedan fick jag hjälpa Kim att vika kläderna som låg på vår säng då han gick omkring med henne.
Då hade Alina och Melissa redan kommit men det gjorde nog inte dem något.
Sen när Kajsa och Ida hade kommit så hade jag äntligen tid att duscha och fixa mig.
Jag hade sjukt roligt under kvällen och vi gick till ett ställe som heter Sommar.
Det var rätt bra förutom att det var väldigt mycket folk.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0