Älskar dig ändå

Måste bara berätta att jag älskar min själsfrände även fast jag blev jätte ledsen tidigare idag.
Har fått en förklaring och ursäkt nu så nu känns det bättre.
Men någon hemlighet kommer inte avslöjas idag utan imorgon tror vi.
När rätt tillfälle uppstår helt enkelt.
Nu ska vi i alla fall se på bio med våra kära vänner, idag blir det American Pie Reunion.
Sedan blir det mys när vi kommer hem och ta igen oss efter alla sura miner idag!
Jag älskar dig Kim även fast jag blir galen på dig ibland.


Postat av: Therese- mamma till Alicia & Tindra

Skönt att ni kunde rensa luften mellan er och att det känns bättre nu. Det värsta som jag vet är att gå och lägga sig som ovänner, det har hänt ett antal gånger här hemma. Min sambo är inte mycket för att börja en diskussion utan det är mer jag som får börja nånstans fast han innerst inne vill prata med mig men han håller allt inom sig och det har jag sagt att det inte är bra. Man bryter ner sig själv då bara. Men karlar är ju sådär på att lyssna ibland, kan jag tycka i allafall min karl! Hoppas din är bättre på att prata. :P

2012-05-12 @ 23:00:11
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0