Aj aj aj..

Har sådan olidlig huvudvärk och är så himla trött, har varit så här trött i tre dagar ungefär och jag vet inte vart de kommer ifrån.
Får nog börja äta järntabletter igen och se om det blir bättre för jag har normalt lågt järnvärde och har haft det båda graviditeterna.
Jag sover alltid minst 8 timmar men oftast 8:30-9timmar om dagen och ändå sitter jag här nu är är så trött att jag är tårögd och skulle kunna somna sittandes!
Att jag har världens huvudvärk gör inte saken bättre heller plus att jag känner mig smått stressad.
Måste ju pumpa ut mera mjölk så att det finns på fredag, måste tvätta, fixa det sista med telefonen och försäkringen, all bröllopsplanering och att bara få vardagen att gå ihop med denna trista trötthet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0