Ååh älskade egentid

Nu sover barnen äntligen eller ja Viola somnade nyss fast jag kan inte klaga eftersom hon sov till åtta någon gång efter att vi kom hem med max en timme då hon var vaken.
William fick tyvärr somna själv för precis innan han somnade så började hon gnälla och jag sprang emellan och gav henne nappen & speldosan men till slut fick jag ta upp henne.
Hon har faktiskt somnat sittandes i soffan men en amningskudde runtomhenne som stöd, gullungen!
Ska lägga henne i sängen när jag postat detta inlägg.
Sedan ska jag kolla runt på nätet och facebook, se på tv & kanske äta något innan jag också lägger mig i sängen.
Vill egentligen ha svar från Kim först hur hanska lösa hemresan innan jag somnar men får se om han kommer ihåg det eller om jag hinner somna innan han skickar ett meddelande.
Det är så otroligt skönt med lite egentid så här på kvällen när man inte är jätte trött som jag var tidigare ikväll.
Sov gott alla fina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0