Svar på kommentar

Alexandra skrev följande

Vill bara säga att dagens barnmat på burk inte innehåller några som helst konstigheter. Det som gör att de håller så länge är ju för att det är vacum i burken. Ett ex: Nestlé Spaghetti med köttfärsås innehåller Vatten,kokt pasta, nötkött, tomatpure, lök, vetemjöl, morötter, palsternacka, raps och solrosolja, oregano och vitpeppar. inget annat, inga tillsatser. MEN jag förstår att du föredrar hemmalagat! Det gör jag med! =) och min tös hade inga problem med magen när hon började med smakisar! ;)

Tack för informationen, jag hade faktiskt ingen aning om vad en burk innehåller för jag tycker det ser så äckligt ut att jag inte ens lagt ned tid på att kolla på innehållsförteckningen.
Men ja det känns lite "fräschare" med hemmalagat än något som är nedmalt i en burk haha.
I en annan kommentar fick jag även tipset att prova barnmat från Ellas kök så om det krisar vet jag det, tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0