Skönt!

Nu är det färdigt med klänningen och jag behöver inte tänka något mer på den förens han ringer.
800kr kommer det gå på och då syr han in den lite i midjan och syr upp den 1dm och det tror jag kommer bli perfekt.
Skorna mejlade jag om och de sa att antingen returnerar jag dem eller så tar jag bort rosorna på det ena bandet och får tillbaka 300kr.
Valet var ganska givet där och jag väntar nu på att se pengarna kommit tillbaka på Kims konto eftersom han betalade skorna.
Men de pengarna ska läggas på klänningen så det är inga pengar vi ändå kommer få tillbaka.
Fick även hjälp med buketten och vi var ganska eniga om vilja blommor det ska vara och färg på dem samt formen på buketten.
Det känns väldigt bra för hon förstod min tanke om hur jag vill att det ska se ut och hon gav mig tips om hur buketten ska knytas/stoppas ned i någon sak jag inte minns namnet på.
Dessutom har Kim skrivit ut hälften av korten så nu om han hinner återstår korten till de få vänner vi bjudit.
Känns som en stor lättnad nu när så mycket blivit gjort under denna dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0