Så himla trött!!

Just nu är jag bara så otroligt trött, dels i kroppen och sedan psykiskt då jag tänker på alldeles för mycket saker samtidigt.
Fruktansvärt trött på trotsåldern och sonen som är helt fruktansvärd till och från, jag förstår inte vart min goa pojke tagit vägen när han visar sig från sina sämsta sidor.
Hade en jätte slapp dag igår när jag åkte med och hade bara en lossning på vår körning och sedan hjälpte vi andra med deras saker så att vi fick något att göra.
När jag kom hem var det lugnt till en början men sedan började det..
Blev så j*vla arg och ledsen att jag gick och la mig utan att äta och jag sov så himla tungt att jag blev helt varmt i hela kroppen och var tvungen att gå upp och dricka.
Idag var det lite bättre men är fortfarande väldigt trött just nu men är vaken för att jag pysslat med de sista korten, nästan helt färdig!
Det är dock för mörkt för att göra det sista så de ska jag göra imorgon bitti.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0