Regnet de bara öser ned!

Ser hur regnet smattrar mot rutorna och hur blött det är utomhus.
Idag är det regnkläder och gummistövlar som gäller, då är det tur att jag köpt så bra stövlar på Stadium.
Men jag skulle vilja ha ett par låga också för det är lite skönare att gå med såna när man inte ska vara i skogen eller fiska.
Det enda tråkiga med detta väder är att de ska ha vernissage och knytis på dagis idag.
Blir ju inte lika roligt när det inte är bra väder eftersom det är utomhus.
Så jag hoppas verkligen att regnet avtagit tills i eftermiddag och helst att solen kanske tittar fram.
Men det blir nog bra ändå.
Dock så är ju inte Kim så jätte förtjust i dåligt väder men han får allt pallra sig dit efter jobbet ändå.
Jag har köpt honom bra kläder och skor så han kommer inte att frysa heller.
William har i alla fall bestämt att vi ska göra ugnspannkaka att ta med oss.
Vilket barn äter inte pannkaka? Precis, de flesta.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0