Nu är vi på väg

Om en stund så passerar vi Enköping och närmar oss landet, det ska bli så skönt att komma bort lite från all stress och bara få vara.
Vi ska fira midsommar där med mina föräldrar och morbror som bor där och Willifm har längtar hela veckan tills vi skulle åka upp.
Jag hoppas att vädret är på vår sida annars får vi väl fira i regnkläder.
William somnade efter fem-tio minuter och sover än, han är helt utslagen verkligen, kan tyvärr inte dela med mig av någon bild..
Nya bilbarnstolen invigs nu i helgen och sedan får vi se om vi byter tillbaka eller om denna får sitta kvar.
Han blev så himla glad när jag kom hem med den och ville åka på en gång.
Nu lär han sova och får träffa morfar och mormor imorgon istället.
Jag, Kim, Viola och mamma åker hem på söndag för vi behöver hennes hjälp så att jag kan åka med på körningen jag ska ha innan jag börjar jobba.
Friska upp minnet lite och gå igenom allt så att jag har bästa förutsättningarna för att få två bra veckor.
Men Kim jobbar och då kommer mamma ha Viola från att han åker tills att jag kommer hem.
William får välja om han vill stanna kvar på landet med morfar eller inte.
Känner att hela familjen behöver denna helg och då får vi njuta av hus livet och känna ifall det kommer passa oss..
Jag önskar alla en trevlig helg och hoppas att vädret är på allas sida!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0