Nervositeten gör mig trött

Åh hjälp jag är olidligt trött just nu, skulle kunna somna sittandes så därför tänker jag passa på att vila medan Viola sover.
Fast jag knappt har gjort något ansträngande idag och William inte är hemma så känner jag ändå så här.
Det kanske är tack vare all nervositet inför bröllopet som jag blir lite extra trött när jag väl slappnar av.
Idag har jag även hittat ett par fina brudskor som jag förmodligen kommer köpa så sedan behöver jag inte tänka något mer på det där.
För då är allas kläder & skor färdiga, återstår bara för Kim att fixa korten på jobbet på torsdag & sedan planera menyn.
Längtar efter att ha alla kort hemma och få pyssla på kuverten, jag har en liten idé om hur jag vill att det ska bli när det är färdigt.
Ni som är gifta/ska gifta er kan ni inte kommentera om hur ni kände innan det var dags, timmarna innan, hur planeringen gick till, vad ni hade på er och allt som hör till själva bröllopsdagen? :)
Vill så hemskt gärna höra lite om hur andras bröllop blev/ska bli.

Postat av: Amanda Kullenberg

Jag och min make va med i ett tv-program " min mans bröllop"

Det va alltså han som planerade hela bröllopet på 10 dagar, vi fick inte ha någon kontakt med varandra alls under den tiden...

Han flyttade ut och vi hade massa inspelningar och ett tv team som följde varje steg vi tog på olika håll...

Det va ju mina drömmar och förhoppningar och hur han planerade.



På bröllopsdagen visste jag inte vart eller ens om jag skulle gifta mig i en kyrka... Jag hade fått se min klänning 2 dagar innan men visste inte ett enda dugg mer... Skulle det bli någon efterfest?

Vart någon stans....



Det hela blev iallafall den mest fantastiska dagen i mitt liv...

Jag skulle inte ha kunnat planera det bättre själv...

Helt enormt magiskt!!!



Finns lite bilder i min blogg http://finest.se/lillaamanda

2012-06-04 @ 18:55:52
URL: http://finest.se/lillaamanda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0