Mot barnsäkethetsbutiken

Nu är vi på väg till en butik i Fridhemsplan för att få hjälp med nästa bilbarnstol.
Daniel rekommenderade butiken och sa att han som jobbar där kan allt om säkerhet och bilbarnstolar, bäst i test och det låter lovande.
Så jag tror nog att han kommer kunna hjälpa oss i denna djungel för vi vill ha det bästa om det så innebär flera månaders letande och prövande av stolar.
Vi åker ändå ganska mycket bil och William älskar att åka bil så därför är det viktigt att stolen är skön och säker.
Sedan hoppas jag att han kommer kunna få åka med mig någon gång i framtiden för det har han sagt att han hemskt gärna vill.
Jag var ju helt säker på Maxi Cosi Air Protect men när sedan FeroFix är nedsatt så blev jag osäker, ska man satsa på isofix eller inte?
Sedan googlade jag lite och så blev jag ännu mera osäker eftersom det finns massor av andra märken så nu hoppas jag att jag får hjälp med att bestämma mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0