Midsommar

Vi åkte upp i torsdags kväll och vi hittade en ny väg dit, av någon anledning lyckas jag och Kim alltid ta olika vägar upp haha.
Det låter ju ganska knäppt att jag som åkt dit i stort sett hela mitt liv inte hittar så att vi kör samma väg varje gång men så är det i alla fall, det blir helt enkelt några skratt längs vägen när vi ska dit men snart är det nog slut på nya vägar.
På fredagen så flöt dagen på som vanligt och vi åt sill lunch ute i det fina vädret, efter det tänkte jag duscha men då ena avloppet inte fungerar som det ska och jag var för lat för att skruva ihop duschen nere så tog jag ena slangen utomhus och ställde mig på en sten och duschade.
Det är nog inte så ofta som man duschar utomhus och det var lite krångligt med värmen då det först va kallt, sedan lagom och sist för varmt så det var ju tur att man bara skulle ta en snabb dusch haha.
William och mamma gick ned till brunn där midsommarfirandet var innan jag skulle duscha för att komma så nära stången som möjligt och för att se ifall de träffade på någon som vi känner.
När vi kom ned så låg han och sov på en filt, då hade han somnat efter en kvart lagom tills då stången var uppe.
Så det blev ingen dans runt stången detta år heller..kanske nästa år då de kanske kan dansa tillsammans!
Jag blev tvungen att väcka honom och han var inte så otrevlig faktiskt men butter och tyst jätte länge men då vi hade min och syrrans gamla vagn så kunde han sitta på fotsaken och slapp gå.
Den vagnen är från 88 och är fortfarande i fint skick, laddar upp foto på det i nästa inlägg.
Sedan gick vi hemåt och kollade på allt längs vägen och så grillade vi till kvällen, åt chips till fotbollen..
 
Under lördagen så gick vi upp jätte sent då vi hade lagt oss så sent på fredagen och William sov uppe med mormor så vi märkte inte när han gick upp.
Under dagen så höll han sig sysselsatt med att hålla på i tomten tillsammans med Anders och morfar, grillade igen och åt melon & fetaost sallad till.
Sedan jordgubbar, kex & ost till kvällen och William ville ha vanlig ost på kexet och skivade jordgubbar ovanpå, jätte gulligt!
Då fick han sova nere med oss efter att det blev krig när det blev dags att sova, tack vare det så sov han väldigt länge.
Till lunch i söndags innan vi åkte så blev det räksmörgås och det stor gillade William som är helt galen i räkor.
 
Vi hade det jätte bra under helgen och jag & Kim har varit jätte glada, utvilade och sådär kära som man är i början, super mysigt!
Allt känns helt perfekt och det känns så overkligt att vi är man & hustru om bara 47 dagar med idag inräknat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0