Grillat är gott

Idag så grillade vi i vår park, det är en parklek, då det var bra väder och jag lovat William det i flera månader.
När det var så bra väder och jag inte hade någon lust att laga mat så passade det perfekt med grillad korv.
Vi åt dock före Kim för William orkade inte vänta och Kim kom hem senare än vanligt.
Vi har tänkt att grilla tidigare men det har aldrig blivit av och jag tror parken stängde/stänger snart för sommaren så att säga "nästa gång" kändes inte lägligt eftersom det kanske inte blir fler tillfällen under sommaren.
Jag är faktiskt förvånad över att i stort sett alla barn där äter sin mat ganska stilla och inte frestas över att försöka leka samtidigt som de äter.
William satt stilla och åt upp sina korvar utan att ens tänka tanken att cykla samtidigt eller sitta på en cykel för att ingen skulle ta den.
Detta kommer vi garanterat att göra om!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0