Fram och tillbaka

Nu är jag på väg till Fridhemsplan för att delta i en marknadsundersökning i gruppform om barnmat.
Jag fick ett mejl från Allt för föräldrar om detta och om man var intresserad så kunde man ringa eller mejla företsget som gör denna undersökning så jag gjorde båda och igår blev jag uppringd och fick svara på frågor ifall jag passade in i målgruppen.
Det gjorde jag och eftersom man får 500kr i ersättning så tyckte jag att det är värt två timmar ifrån min familj.
Jag tror det blir intressant och kul att komma hemifrån en kort stund.
Fick dock åka före hem från dagis för att hinna byta kläder och skynda mig till tunnelbanan men denna gång glömde jag inte att lämna nycklar till mamma.
Hon passar barnen tills Kim kommit hem.

Vill du också delta i den à undersökning så kontakta mig här eller privat om du känner mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0