Fotboll..

Svärfar är som sagt här och tittar på matchen och de är så kul att se hur de håller på.
De är verkligen lika, verkligen pappas pojke när de kommer till sport.
Avbryter nästan varandras meningar och turas om att låta "va fan träffa bollen då!" , "men vilken jävla sopa, va gör han på planen ens?!" eller "JAAAA!!".
Fast än så länge har de inte blivit några mål i matchen men ändå.
När första halvlek är spelad så ska jag be Kim att ladda ned en film åt mig för så roligt är det inte att jag känner att jag vill sitta uppe tills matchen är slut.
Men de sitter och gottar sig och tycker det är jätte intressant så de får gärna sitta här, fördelen med att ha TV i sovrummet.
För er som inte är insatta i sport så är det EM och Ukraina - Sverige och det står 0-0 nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0