Film mys

Efter lite av en kris mellan mig och min kära tidigare idag så ska vi nu se på film och mysa.
Dock någon konstig film med fula gubbar och massa action men ändå det får duga för han struntar i fotbollen idag för min skull.
När vi pratade under dagen så kom vi båda på att vi behöver mer partid och inte bara vara småbarns föräldrar och dessutom bröllopsplanerare.
Vi var ganska duktiga på det när Viola var nyfödd men sedan har de blivit mindre tid ihop som par och det är ganska viktigt att få göra saker tillsammans.
Jag är helt säker på att det kommer kännas mycket bättre från och med nu och jag önskar verkligen att jag tyckte om fotboll för då skulle allt vara mycket enklare.
Får nog helt enkelt försöka lära mig att tycka om det även fast det tar emot, vad gör man inte för sin livspartner ?
God natt nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0