Ett steg längre

Igår kom Kim som sagt var hem med ett exemplar av korten och nej vi är inte nöjda så imorgon ska Kim göra om det och förhoppningsvis blir det bra då.
Jag tänker be honom att skriva ut ett kort tidigt under dagen om det är möjligt och så fota det och skicka till mig så jag kan göra en snabb bedömning om det blir bra eller inte för om det blir bra så kan han fixa alla kort så att vi kan skicka ut dem till familj & släkt innan sista tömningen imorgon.
Sedan har vi även skrivit ned de personer vi förmodligen tänker bjuda på tårta efter middagen.
Kim vill inte ha så många och jag tycker det är jätte jobbigt att välja mellan mina vänner för som det ser ut nu har han väldigt få på sin lista och jag har några fler.
Men eftersom han inte vill bjuda för många så tycker jag att vi ska bjuda lika många även om det innebär att jag får välja vilka som är lite viktigare och det tar emot, för jag vill inte att någon ska känna sig bortglömd eller oviktig.
Ska höra med honom om vi kan kompromissa när det kommer till antalet vänner vi bjuder men annars vet jag vilka jag kommer bjuda om han vägrar gå med på min idé, som faktiskt är bra haha.
Fast om någon av våra vänner tar på sig att ge oss varsin svensexa/möhippa så finns ju chansen då att våra vänner som inte blir bjuda får fira oss ändå så vi får väl se om någon känner sig manad till den uppgiften.
Annars är det absolut ingenting vi bryr oss om så utan mer som en bonus om det händer.
Dessutom så har vi blivit klara med menyn och det var det enklaste av allt.
Vi har väldigt lika tankar kring vad vi vill bjuda på för mat och därför var det super enkelt att komma överens om en fin och tilltalande meny.
Jag berättade för mamma vad vi ska bjuda på och hon tyckte det lät jätte gott och bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0