"#%%&¤&#!?!%

Ååå jag blir så irriterad, först så fungerar inte appen och sedan när den äntligen gör det så går det fortfarande inte att ladda upp foton!
Sedan när jag försöker via datorn så går vissa bilder inte att rotera så att de hamnar åt rätt håll.
Det är visserligen en bagatell men jag hade ju räknat med att kunna fixa med fotona på datorn eftersom det inte fungerar nå vidare via telefonen.
Men icke sa nicke och nu är jag så irriterad på teknik så de finns inte, dumma dumma!
Vill egentligen slå på datorn och telefon som att det skulle få sk*iten att fungera men så kan man ju inte göra så jag låter bli..oj vad barnsligt det här måste verka och det är det nog också men ändå.. *ja jag tycker synd om mig själv*.
Tack och hej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0