Effektivitet!!

Idag har jag fått så sjukt mycket gjort känns det som.
Lämnade på dagis och efter det åkte jag hem och satte Viola i bilbarnstolen för att åka till Högdalen och möta Kim där efter att han hade varit hos tandläkaren.
Sedan följde vi med till jobbet och sedan åkte vi till mamma och hämtade henne där, lämnade henne på Kvantum, åkte till Lekia och kollade på bilbarnstolar åt pappa(morfar), åkte till pappa och hämtade min & syrrans gamla sittvagn som ska till landet.
Efter det åkte jag och hjälpte mamma att handla och sedan åkte vi till Skärholmen så att jag kunde gå förbi Panduro & då träffade jag Terese en kort stund då hon var i centrum, sen lämnade jag mamma i Fruängen vid Lidl.
Sen hämtade jag Kim på jobbet och körde till Gullmarsplan där jag hoppade av och åkte till stan för att hämta bilbarnstolen som hade kommit.
På tunnelbanan på vägen hem träffade jag på Melissa och Jacob.
Nu återstår disken, packa kläder, packa bilen och damsugga och torka golven innan vi åker.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0