Din buse, de är tomt nu

Å sådan tomhet och tystnad William lämnar efter sig när han inte är hemma.
Ingen som sprider leksaker i hela lägenheten, som tjatar om att få se på Nalle Puh, ingen som busar med en, är allmänt jobbig eller pratar konstant eller äter frukost med mig.
Han ville sova hos mormor idag igen så det fick han självklart göra.
Han har i stort sett aldrig bett om att få vara hemma från dagis sedan han började så jag kunde bara inte säga nej när han frågade så fint i telefonen tidigare idag.
Imorgon ska jag åka till mamma och vara där med honom samtidigt som jag tänkt kolla upp lite saker inför bröllopet men det beror på om jag kan ta bilen eller inte för Kim ska till en kompis inne på Söder imorgon.
Så om det är okej för honom att jag lämnar honom där och sedan lånar bilen och hämtar honom när han vill hem så ska jag fixa lite saker innan jag åker till mamma.
Men annars så tänker jag åka dit så tidigt som möjligt för att få vara med Wille innan R kommer och hämtar honom.
Han ska nämligen vara där under nationaldagen och då blev det bäst att han sover där tisdag till onsdag och sedan kommer han hem onsdag kväll.
Å jag har ju knappt träffat min grabb sedan helgen började men jag överlever.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0