Å vad lyckat!

Igår åkte vi som sagt var till Kolmården och fy jag ångrade mig några gånger längs vägen då regnet öste ned men när vi var framme så regnade det knappt och efter ett tag kom solen fram och sken på oss resten av dagen.
Så vi hade faktiskt väldigt bra väder att vara där under för de var lagom med folk där och inte så långa köer som det var förra året vi var där då det var jätte soligt och varmt.
Det var som jag sa sist tredje gången gilt men denne gång var vi inte på skansen då men vilken lyckad dag de var, båda va glada och William lyssnade bra nästan hela tiden.
Kan ju inte förvänta oss att han ska lyssna på allt som någon robot men i det stora hela så skötte han sig verkligen bra och vi har fått en bra upplevelse av att åka och göra en sån sak så nu känner jag mig inte lika anti längre.
Vi åkte även den där saken som åker omkring i luften i 28min och William var en aning mer intresserad för djuren denna gång än förra året.
Tittade nog på nästan alla djur men undvek bamses land och lekparker då vi inte ville fastna vid dem för då hade vi aldrig fått gå därifrån utan protester.
Dessutom så höll han sig vaken i bilen hela vägen hem och det berodde nog på att han sov i bilen på vägen ned.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0