Och så ned igen...

Jaha så fick vi ett bakslag igen och har återigen hamnat i en grop.. Så himla leds på detta och vill bara hoppa över hela augusti! Säger upp mig från livet ett tag och hoppar på igen när det känns bra igen, om det någonsin kommer kännas bra igen.. Det är väl bara att klistra på ett leende så länge och inte yttra mig om jag inte har något vettigt att säga så med andra ord tänker jag vara tyst som en mus. Fy vad deppigt detta inlägg blev men aa detta är verkligheten, allt är inte bra jämt och just nu känner jag bara för att fly undan denna bittra verklighet. Slippa blodiglarna här hemma och bara få leva i tysthet ett tag. Det är dock inte möjligt varav ett fejk leende och tysthet får vara mina vänner ett tag framöver.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0