Teamwork inom familjen

Nu har vi nyss kommit hem och kan andas ut.
Vi har storhandlat och William fick köra lillvagn som han så hemskt gärna ville göra & som han tjatar om varje gång vi ska handla.
På vägen hem från Willys åkte vi och tvättade bilen sen åkte vi förbi Kims jobb och visade upp Viola.
När vi kom hem bar jag in allt från bilen och Kim packade upp allt.
Sedan hängde jag upp tvätten som jag slängde in i maskinen innan vi åkte & skrev papper imorse.
Under tiden dammsög Kim och William, nu skurar Kim golven medan vi vilar.
Känner att viola snart kommer vakna och ska äta.
Får se om jag eventuellt hinner gå ned till tvättstugan och tvätta några maskiner till.
Hade gärna tvättat hemma men vi har inte hunnit köpa någon tvättställning & badrummet är fullt med bebiskläder och handdukar nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0