Vilken härlig dag!

Idag har varit en riktigt härlig dag, fick en bra start på dagen och kom iväg i tid.
Dessutom var de endast fem barn där då fem stycken var sjuka, super mega lyx att vara tre fröknar på fem barn!
Fick se en film snutt när jag hämtade på hur William och en av pojkarna lekte så fint.
Den andra killen klädde av William hans ytterkläder & som tack lånade William ut sina skidglasögon.
Jag & Viola hade det mysigt idag och kom i väg till barnmorskan i god tid, skulle på efterkontroll idag.
Efter den var gjord stötte jag på en bekant & hennes son och sedan åkte jag in till stan.
Gick och kikade på hemligheten & har nu drabbats av väldig beslutsångest..
Får ta och prata med Kim & åka in och titta med honom så får han säga vad han tycker.
Sen vi kom hem så har vi haft det så trevligt, gjort hamburgare och ätit i lugn och ro.
Sett på Bilar 2 & ätit kvällsmål, nu ska det borstas tänder och lägga oss i sängen och läsa bok.
Viola sover så vi får se om vi somnar allihopa i sängen.
Kim ser på derbyt med sin pappa hemma hos dem och ska sova där så detta blir första natten helt ensam med barnen.
Ska bli spännande och se hur natten blir men jag tror det kommer gå bra!
God natt :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0