Stackars flicka ;(

Igår var tösen på gnäll stigen och skrek/grät till och från under hela dagen.
Sov ingen lägre sammanhängande stund heller då allt blev jätte konstigt igår.
Blev jätte konstigt under kvällen och jag tror inte hon somnade för natten förens runt tolv!
Sedan vaknade hon runt fyra och var lite gnällig men jag fick henne att somna om efter lite massage på magen.
Är nästan helt säker på att hon gnällde för att jag ätit läk igår, det är ju lök i tacosåsen..
Men jag vet att hon är gnällig nu för tanden som irriterar henne för hon dreglar & stoppar händerna i munnen väldigt ofta.
Men vilken sovmorgon man fick!
Jag gick upp vid halv tror jag och hoppade in i duschen & när jag sköljde ur balsamet hörde jag att hon låg och grät.
Hon måste precis ha vaknat för en stund tidigare stängde jag av duschen för att lyssna men då var det tyst.
Klockan var runt elva när jag var färdig och gick in i sovrummet.
Då log hon och började skratta när hon såg mig, kan säga att mamma hjärtat blev varmt då!
Nu ska vi äta lunch och sedan bada henne lite snabbt innan vi ska klä på henne och åka till Kims morfar.
Efter vi har varit där blir det en tur till IKEA och handla sånt vi behöver, bland annat tvättställning.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0