Måste börja i tid när man har smått

Nu har jag redan börjat med lunchen, ska i och för sig bara göra pommes och värma kycklingen från igår så är det färdigt.
Men det känns som att jag åt frukost nyss.
När man har små barn hemma så får man verkligen se till att börja i tid för att komma iväg när man har tänkt sig.
Går inte längre att slänga på sig kläder på en kvart och gå sedan.
Efter jag har ätit så ska jag göra i ordning vagnen så att vi kan ta det lugnt till öppna förskolan idag.
Om jag hinner så vill jag in till stan innan och prova en sak först som är mycket viktigt.
Måste bestämma mig angående en liten hemlighet.
Mamma sov hos oss igår eftersom hon var barnvakt och då fick jag sova imorse så nu känner jag mig hyfsat utvilad.
Ska bli trevligt att få komma iväg lite & umgås med lite mammor!
Har inte varit på öppna förskolan på några gånger.
William verkade dessutom på bra humör imorse innan de gick så idag kanske blir en bra dag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0