Känner mig lycklig

Just nu känner jag mig väldigt glad igen, vi har haft en jätte lugn, rolig & skön vecka hemma och det har tydligen varit väldigt bra på dagis också i sin helhet.
Har märkt att eftermiddagen och kvällen blir lugnast när middagen är planerad så att vi kan hjälpas åt med den när vi kommer hem så att det blir middag i en bra tid och inte så sent som de lätt blir när man börjar för sent.
Klart de är små saker varje dag men inte något som gjort så att jag känt att det är för mycket medjag tgit mig vatten över huvudet med två barn.
Nu när Kim kom hem så hade han handlat och va på glatt humör och har diskat, dammsugit, skurat golven & börjat med middagen.
Jag fick inte dammsuga utan skulle ta det lugnt så jag har suttit i soffan och myst med tösen vår & sett på tv.
De är precis såhär det ska vara, att vi hjälps åt med alla hushållet för man hinner inte med allt som man vill när man är hemma.
Tyvärr glömde jag be honom handla tacokrydda så nu måste jag springa till affären och handla det haha!
Jag antar att man msåte ha kris i förhållandet någon gång ibland för att uppskatta varandra ännu mera & få ha det såhär bra som vi har det nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0