Jag ser ljuset

Fan jag skrev precis ett jätte långt inlägg som råkar raderas i fickan...så jag börjar om igen!
Som rubriken lyder så känns det verkligen som att vi är på väg tillbaka mot perfektion.
Efter en jobbig period med William och slitage på min & Kims relation.
Vi har haft två underbara dagar hemma och jag hoppas denna dag också blir bra.
I måndags var jag & Viola på öppna förskolan och William var på bra humör när jag hämtade honom så fick en bra kväll.
Igår skulle vi åkt till junibacken med Kajsa & hennes barn men sedan ändrade sig William så vi kom inte till dagis vid tio.
Sedan åkte jag och Viola till Kajsa & tog de lugnt, åt lunch & sedan åkte vi och hämtade Wille på dagis.
Åkte hem till oss och då bakade jag en kladdkaka som åts innan middagen.
Kan tala om för er att de var full rulle med fyra barn hemma!
Men Cassandra och William hade super kul förutom bråken om leksakerna men så är det ju ibland haha.
William sov som en stock sedan när de hade åkt hem och även jag tills jag fick gå upp ur hans säng för att amma.
Sedan var det en lugn natt faktiskt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0