Fredags mys med barnen

Idag ville William vara hemma från dagis så då fick han det men med lite sömn inatt så fick han leka själv väldigt länge under morgonen medan vi sov.
Kim sov hos sina föräldrar igår då han såg på hockeyn där & jag ville vara snäll och erbjuda honom en god natts sömn.
Men kvällen gick bra och Wille somnade tidigt som vanligt men sessan somnade dessvärre inte lika tidigt.
Fast överlag gick det helt okej att vara själv med båda barnen.
Sedan fick han frukost igen när jag åt & bara någon timme senare åt vi lunch.
Det blev blodpudding och William åt fyra stycken skivor så jag blev utan haha!
Efter maten klädde vi på oss och åkte till Farsta där vi skulle möta mamma/mormor som hade varit på möte.
William ska nämligen sova hos henne idag.
Idag fick William lyxen att åka vagn medan Viola fick sitta i bärselen och hon har sovit sen vi gick hemifrån vid kvart över ett & sover än.
Undra hur länge hon tänker sova, måste ju äta snart innan brösten sprängs!
Han fick också ett nytt underställ till nästa år då det var rea och så åt jag på donken så då fick han partaja i pommes.
Mamma och William fick dessutom lyxen att åka bil hem då pappa hämtade dem när jag hade åkt hemåt.
Vi ska på middag idag hos Bella & Robin så det ska bli skönt att slippa laga middag ikväll.
Undra vad de tänker bjuda på, hoppas på något gott vegetariskt då Bella är vegetarian.
Jag skulle sova nu om det inte vore för att jag måste sitta i telefonkö då försäkringskassan återigen har gjort fel..
Uppdaterar senare igen tror jag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0