Barnfri i några timmar

Nu är vi på väg till Sickla för att se på bio, så "firar" vi alla hjärtans dag.
God middag, bio och glatt humör! :)
Jag fick ju rosor av Kim men visste inte om något så jag har inte köpt honom något, har lite dåligt samvete över det..
Men jag har tänkt visa min uppskattning senare ikväll, tänkt tända ljus & ge honom massage.
Kan ju köpa snacks till filmen så blir han glad.
Blir första gången vi är borta från Viola och det känns väldigt konstigt samtidigt som jag uppskattar att vi kan göra något som par.
Det handlar bara om lite mer än två timmar men ändå.
Pumpade ur förra veckan så det finns gott om mat till henne och mamma är ju van vid att ge flaska.
Det kommer säkert gå bra men lite oro känner jag ändå.
Ha en bra kväll alla fina! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0