Vilken mysig natt..

Eller inte, fast hon sov relativt tidigt så har hon varit väldigt gnällig i sömnen i stort sett hela natten.
Dessutom var hon klar vaken vid tre tror jag men hon somnade om i sängen tack och lov.
Kim gav upp så efter halva natten gick han in och la sig i Williams säng efter att ha beklagat sig högt.
Ja juste för ovanlighetens skull vaknade William och grät från ingenstans, han sa att han hade ont i tån men jag känner mitt barn och en tå skulle han aldrig vakna över.
Så han måste ha drömt något otäckt den lilla stackaren!
Men när jag väckte Kim nu på morgonen sov dom så gott och de såg så mysigt ut.
Hoppas på en bättre natt ikväll för sömnen blev väldigt störd och ryckig känner jag.
Men jag är ändå pigg som en duracellkanin!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0