Pass på denna dag

Har verkligen ingenting att säga om denna dag förutom hur otroligt seg den har varit!
Vi har säkert spenderat en tredjedel av dagen i sängen och myst hela familjen, sen har vi lekt såklart, ätit mat & mellanmål.
Tjafsat lite som alltid typ vid middagen, när han tråkar sig mot Viola, säger fula saker, leker vårdslöst eller bara vägrar lyssna- vardag liksom inget utöver de vanliga.
Dissade kalaset hos grannen som hon bjöd oss på i torsdags, våra barn leker inte och vi känner egentligen inte varandra men vi hälsar alltid när vi ses & pratar en snabbis.
Hon är super trevlig och så har hon triss i pojkar varav den äldsta är lite äldre än William, tror det skiljer 1år även fast han är väldigt liten.
Tror inte hon kommer bry sig om att vi inte kom, de kommer fler tillfällen att låta barnen lära känna varandra.
Har griljerat julskinkan idag, fryst in lax och lyckats slå en burk med Viola mat ur kylskåpet som splashade ut över golvet, en bil, en matstol & dammsugaren plus mitt linne..
Ibland blir jag så trött på min klantighet, luktade lax i hela köket så nu är alla golv skurade & det är ju alltid något!
Bestämde både jul och nyårs kläder nu under kvällen, äntligen!!
Började faktiskt grina över kläder tills julafton igår kväll men nu hade jag turen på min sida.

Barnen somnade tidigt så vi hann se på film idag (fast först fick jag vänta i 1h för Kim spelade så jag städade köket) och nu ligger vi i sängen och nördar.
Ska dock kräva mys nu, kli på ryggen tills man somnar vore underbart men en kort stund går också bra.
Imorgon blir en bättre dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0