Förbenade pepparkakshus...!!

Ja ni förstår nog själva av rubriken att det inte gick så bra för oss att klistra ihop alla sidorna..
Det råkade bli kladdigt på ena kortsidan så jag skulle torka bort det och då höll jag i huset för hårt och bröt sönder sidan vilket resulterade i att William kastade sig på stolen och brast ut i gråt.
Sedan ville det inte fastna vilket jag tror berodde på att kristyren var för kall i början så det är bara att köpa ett nytt hus imorgon.
Måste ju göra grabben glad, han tycker det ska bli så roligt att dekorera vårt hus, kanske borde göra ett han får kladda med bäst han vill och ett prydnadsfint? fast orkar jag verkligen det.
Hm vi får se men vad gör man inte för sina kära barn!

Någon annan som klistrat ihop huset med kristyr?
Eller har ni gjort med sånt där varmt socker?
Vad är enklast och med bäst resultat?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0