Super skönt!

Idag blev en jätte kort dag och ja var hemma vid ett tiden så vi åt lunch tillsammans. Super mysigt att få äta en måltid ihop då jag var pigg. Hade tre ställen i Enköping och två hämtningar längs vägen tillbaka till Lunda. Allt gick så enkelt idag och snabbt, sådana dagar behövs ibland. Efter lunchen så gick vi ut och spelade fotboll och nu så duschar Kim innan han ska åka och vi är i parken. Om cirka en kvart så är Malin och hennes Leah i bagis så då ska vi möta dem. De ska äta middag hos oss idag och mysa med oss/mig. Eftersom Kim ska på fotbollen så hade jag frågat om någon ville mysa med oss idag på Facebook. Då hade hon smsat mig så bestämde vi att vi ska äta middag tillsammans och umgås. Det blir säkert massa bebis snack om Viola och rent allmänt om utvecklingsfaser. Ska bli så skönt att få träffa någon kompis när Kim inte är hemma för då vet jag att William kommer bli stimulerad, trött & sova gott.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0