Städmani

Jag blev lite väl inne i allt städande idag men nu är det gjort och nu kan jag slappa utan att ha dåligt samvete.
Så nöjd med allt som jag hann med idag och tack kära mamma för att du hade barnen idag också.
Jag hann tvätta fem maskiner, vika all den tvätten, bädda om sängarna, göra rent toaletterna och handfaten samt badkaret, lägga alla Violas kläder på sängen i ordning och ta bort allt som var för smått, sortera alla våra räkningar och viktiga papper & sätta in dem i pärmar, göra fint i köket och organisera om i mina garderober.
Jag är mycket nöjd!
Mindre nöjd med att vi inte åt någon ordentlig middag men William åt glatt smörgåsar innan vi skjutsade hem mamma.
Lika glatt åt han havregrynsgröt till andra middag/kvällsmål och somnade så fint på det.
William har varit min hjälpreda till och från idag, han har lagt in sina kläder i sin garderob efter att han vek dem och hjälpte till i tvättstugan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0