Så himla trött!!

Denna vecka kommer jag inte kunna ta bilen så jag fick kliva upp tidigt men jag ska väl egentligen åka 04:10 för att vara ordentligt i tid.
Men jag har ingen lust att vänta på pendeltåget i 30 minuter i T-centralen!
Så därför åker jag nu och kommer ca 10 minuter sent men det gör inget för jag har inget passerkort in till Schenker.
Därför ses vi alltid vid fiket innan alla åker och det brukar aldrig vara någon stress på morgonen.
Dessutom har Viola gnällt hela natten(!) så vi har sovit jätte jätte dåligt inatt och jag hoppas verkligen att det blir en normalt lång arbetsdag idag!
Hoppas att inte William är alltför trött nu när han måste gå upp tidigt för att äta frukost innan de ska till dagis.
Samt att Kim lyckas ta sig upp i tid så att han slipper stressa och kan ge båda frukost samtidigt i lugn och ro.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0