Nu är det helg, wiho!

Nu är jag snart hemma och slutade vid fyra, så himla skönt att komma hem och få laga middagen tillsammans!
Är dessutom ledig imorgon så då får jag sova ut, lämna/hämta på dagis, följa med till BVC då Kim ville det och hinna göra något mer utav dagen.
Har planerat in ett stor kok åt Viola så det måste jag verkligen göra.
Får dåligt samvete av att hon äter burkmat..
Sedan ska vi förmodligen ära middag och bowla med Bella & Robin imorgon.
Till helgen hoppas vi på bra väder så att vi kan göra något kul hela familjen.
Blir säkert ett besök hos svärfamiljen också.
Ikväll ska jag lyxa med vin till middagen, om jag inte ändrar mig som jag brukar göra haha.
Har haft en bra dag rakt igenom så är på bra humör, har dessutom ringt försäkringskassan så nu väntar jag bara på att bli uppringd inom några dagar.
Undrade lite om min föräldrapenning och om den ändå inte kommer bli höjd ifall de blir ett uppehåll om jag inte får jobba kvar på Smålands Logistik tills jag hittat nåt annat.
Kim har dessutom fixat en film till kvällen så det blir nästan som fredagsmys fast på en torsdag.
Nej nu är det dags att byta tunnelbana!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0